SPEOS past aanbod aan aan veranderende markt

speos, een Belgisch bedrijf dat omnichannel document managementoplossingen ontwikkelt voor haar klanten, evolueert mee met de markt en digitaliseert het dienstenaanbod verder op vraag van haar klanten.

Bedrijven hebben de afgelopen jaren immers een ware revolutie doorgemaakt. Digitale communicatiekanalen hebben hun intrede gedaan in alle organisaties, waarbij de focus zich verlegt naar het ondersteunen en begeleiden van klanten bij het optimaliseren van hun business processen.

Dit heeft binnen de organisatie voor diepgaande veranderingen geleid. Er werd enerzijds intensief gewerkt aan het verbeteren van de kwaliteit van de basisdienstverlening en de efficiëntie van de werkprocessen. Ook de bedrijfscultuur evolueerde grondig, met een focus op snellere ontwikkelingstrajecten.

Daarnaast heeft Speos haar kennis en expertise in het domein van de digitale communicatiekanalen versterkt, zodat het in de toekomst sterk kan inzetten op een gericht aanbod van Digital Services. Daarom heeft het bedrijf ook een nieuwe, gespecialiseerde afdeling opgericht.

Om deze nieuwe strategie en nieuwe doelstellingen kracht bij te zetten, introduceert speos zijn nieuwe logo en huisstijl.


Jean-Paul Serneels, Marketing and Innovation Director van speos, verduidelijkt:
“We houden bewust onze naam omdat we merken dat speos als marktleider in het transactionele op een grote loyauteit kan rekenen bij zijn klanten.
Onze nieuwe dienstverlening “Digital Services” sluit mooi aan bij onze ervaring, maar zorgt tegelijkertijd voor een geheel nieuwe afzetmarkt.
Onze talrijke IT profielen zijn geknipt om onze klanten ook met deze uitdagingen bij te staan. Het nieuwe logo moet ons toelaten eenvoudiger onze volledige nieuwe dienstverlening in de markt te zetten. De modernere stijl drukt onze cultuur “innovatie” uit die in het bedrijf zijn plaats heeft gevonden.”