Multichannel

Hoe meer kanalen, hoe efficiënter de communicatie met uw klanten en hoe meer toegevoegde waarde voor uw verkooptransacties. Dankzij onze multichannel aanpak kunnen uw klanten op elk moment kiezen via welke kanalen zij hun communicatie willen ontvangen.

Ons platform biedt een end-to-end-oplossing voor het aanmaken en verzenden van elektronische, pdf- en papieren documenten, met volledige ondersteuning voor alle kanalen. Het systeem kan snel en eenvoudig geïntegreerd worden met andere platforms en oplossingen.

Bedien uw klant op zijn wenken via het digitale kanaal van zijn keuze. speos biedt innovatieve oplossingen, van de creatie van documenten tot het volledige beheer en de distributie. Geef uw communicatie een toegevoegde waarde door uw klanten zelf hun voorkeurskanaal te laten kiezen: e-mail, OpenPEPPOL, eBOX, SFTP, Ariba, tungsten, enz.

Customer experience

Verbeter de ervaring van uw klanten door de juiste boodschap te sturen, op het juiste moment en via het juiste kanaal. Dankzij onze ruime ervaring en volledig geautomatiseerd platform kunnen wij u optimaal begeleiden om het juiste kanaal te kiezen, de gemiddelde betalingstermijn van uw klanten zo kort mogelijk te houden en een marketingstrategie uit te stippelen op basis van best practices. Zorg voor een consistentie tussen uw communicatiekanalen en de productie van uw documenten. Op deze manier garandeert u compliance met de regelgeving.

Open, gecentraliseerd archiveringssysteem

Het kloppende hart van onze digitale documentoplossing is ons multichannelplatform. Dat zorgt voor het aanmaken en verzenden van uw documenten naar het platform van uw keuze. Is het originele document elektronisch? Dan wordt het automatisch ondertekend. Dit betekent dat de afzender bekend en betrouwbaar is, en dat het document niet werd gewijzigd.

Uw document wordt vervolgens gearchiveerd voor operationele en legale doeleinden, en gebruikt voor meerdere toepassingen (bv. voor uw callcenter). Dit archief is toegankelijk met de speos-app of via webservices.

Document presentment

Zodra uw documenten opgeslagen zijn, krijgen uw klanten een melding dat ze beschikbaar zijn. Via een beveiligde link kunnen ze het document openen, bekijken, ondertekenen, betalen of terugsturen. De documenten kunnen ook getoond worden in een online bankomgeving of andere portalen die uw klant gebruikt, zoals Zoomit, Doccle, eBox enz. Of ze kunnen als bijlage per mail verstuurd worden. Dit proces kan geïntegreerd worden in alle standaard ERP-systemen en bevat een volledige oplossing voor bounce management.

Uw voordelen

  • Flexibel, stabiel multichannelplatform dat grote volumes aankan
  • Platform evolueert mee met de markt en is compatibel met de huidige e-providers
  • Aanbod van eIDAS trusted services
  • Beveiligd online archiveringssysteem conform de Europese wetgeving, 24/7 beschikbaar
  • Minder kosten voor documentbeheer

Multichannel

Geïnteresseerd ? Neem contact op.

Contacteer Ons

Krijg informatie en support over Easy2Mail

  • Address: Bollinckxstraat 32, 1070 Anderlecht
  • Klantendienst : 02/66 66 66
  • E-mail: info@easy2mail.be